ŠTO JE ITIL?
IT Infrastructure Library (ITIL) je zbirka najboljih praksi IT Service Management-a te nudi preporuke za procese upravljanja u IT-u. Osnovni cilj ITIL-a je usklađivanje IT-a sa svakodnevnim poslovanjem tvrtke kroz kontinuirano poboljšavanje i unapređivanje procesa na temelju dokumentiranih preporuka i detaljno analiziranih poslovnih procesa. ITIL predstavlja dio ITSM-a i važan je međukorak za dobivanje brojnih certifikata, npr. ISO 20000 standarda.
ZAŠTO ITIL?
Prednost ITIL-a je da njegova primjena široka, neovisna o veličini organizacije ili poslu kojim se organizacija bavi.
Osnovu ITIL-a predstavljaju poslovni procesi koji se integriraju kroz različite odjele unutar organizacije, pružajući tako kvalitetniju uslugu od strane IT-a, odnosno kvalitetnije usklađivanje potreba organizacije kroz standardizirane poslovne procese.
Kroz svakodnevno poboljšavanje poslovnih procesa, koristeći smjernice ITIL-a uspostavit ćete bolju kontrolu troškova ali povećati produktivnost i kvalitetu usluga koje pružate svojim klijentima.
IMAVES I ITIL EDUKACIJA
IMAVES ITIL stručnjaci će Vam pomoći u sagledavanju Vaših poslovnih procesa, podijeliti svoja znanja s Vama i uputiti Vas u svijet ITIL-a. Osnovna svrha savjetovanja je upoznavanje korisnika s ITIL-om, stručnim terminima i pojmovima te priprema korisnika za implementaciju ITIL procesa za upravljanje uslugama. Cilj edukacije je pospješiti upravljanje uslugama korištenjem standardiziranih rješenja i integriranjem procesa usluga.
Implementirajući svoja Service Management rješenja upravo po ITIL smjernicama,pomogli smo brojnim organizacijama da usklade i automatiziraju svakodnevno poslovanje i poslovne procese.
Obratite nam se s povjerenjem na info@imaves.hr