4ME

ŠTO JE 4me?

4me® je ESM (enterprise service management) rješenje za besprijekornu suradnju između unutarnjih i vanjskih timova.
4me je jedino ESM rješenje koje omogućuje svim unutarnjim odjelima poput IT-a, HR-a, financija i održavanja jednostavnu i efikasnu suradnju. Ista razina suradnje omogućena je i između korisnika i vanjskog pružatelja usluga kojima su neke usluge dodijeljene (outsourced). Uz podršku ITIL procesima, 4me pruža i u potpunosti integrirano upravljanje znanjem, praćenje vremena i troškova i upravljanje projektima. Za poslovne korisnike, 4me je aplikacija preko koje uvijek mogu dobiti pomoć.

Izgrađen za SIAM podršku

Moderni korisnik usluga je evoluirao. Upravljanje IT uslugama (IT Service Management - ITSM) i upravljanje poslovnim uslugama (Enterprise Service Management - ESM) nisu dovoljni za rješavanje složenih problema kojima se obično suočavaju pružatelji usluga u digitaliziranim organizacijama. Zato je 4me, uz podršku ITIL i KCS praksama, razvio potpuno novi pristup isporuci usluga sa 100% SIAM (Service Integration and Management) sposobnošću u svojoj srži.

SIAM (Service Integration and Management) je metodologija koja najviše odgovara okolini koja zahtjeva odnos više raznih unutarnjih i vanjskih suradnika, a da je razina specijalizacije i fokus temeljnog poslovanja svake pojedine organizacije i dalje na najvišoj mogućoj razini. Osim toga, SIAM metodologija nalaže da je svaki vremenski trenutak krucijalan i da je svaki zahtjev važan za riješiti.
SIAM metodologija omogućuje višenamjensku iskoristivost aplikacije, profitabilna je situacija za sve - suradnja se poboljšava i odnos između vanjskih pružatelja usluga postaje partnerstvo. 4me je jedino ITSM rješenje u kojem se može zajedničkim i namjenskim uslugama upravljati bez ikakve prilagodbe.

Za više informacija posjetite službenu 4me WEB stranicu: 4me.com
ili zatražite vama prilagođenu prezentaciju i demo : info@imaves.hr